Hartelijk dank voor je aanwezigheid op ons Jaarcongres. Door onze gastsprekers is er veel besproken. Hier vind je aanvullende informatie. Nog meer weten? Schroom niet contact met ons op te nemen.

Foto header: Anna van Kooij

De kracht van duurzaam bezoek

Marketingstrategie Duurzaam Bezoek 2021-2025: de wijze waarop Utrecht Marketing stuurt op passend en duurzaam bezoek. Er is ook een samenvatting beschikbaar.

Perspectief 2030: de duurzame ontwikkeling van de bestemming Nederland en de veranderende rol van toerisme.

Bekijk hier het zakelijke platform van Visit Utrecht Region.

Datagedreven marketing in de praktijk

Persona’s: de nationale bezoeker onder een vergrootglas.

Culturele doelgroepenmodel: een segmentatiemodel voor de cultuursector.

Merkonderzoek: de merkwaarden en verhaallijnen van Utrecht.

U-Effect rapportage: de bezoekerscampagne Zie je in Domstad.

Barometer: de kennisbibliotheek met actuele cijfers over de gastvrijheidssector (cultuur, vrije tijd, recreatie, toerisme).

Kijk hier voor de recente edities van de Utrecht Marketing Kennis Update. Deze updates standaard direct in je mailbox ontvangen? Schrijf je hier in.