Het Utrecht Brand Team is een netwerk van marketing- en brandmanagers, dat zich inzet voor een sterk merk Utrecht vanuit de overtuiging: Utrecht maken we samen.
Het Utrecht Brand Team heeft drie strategische pijlers:
1. Het merk tot leven brengen
Denk bijvoorbeeld aan teksten en beelden die we gebruiken als we Utrecht laten zien.
2. Ambassadeurschap
Het Brand Team vertelt jou, jouw team of jouw organisatie graag meer over het merk Utrecht. Zo breiden we ons ambassadeursnetwerk uit en werken steeds meer mensen en organisaties in hun dagelijkse praktijk met het merk Utrecht.
3. Samenwerking stimuleren, verbindingen maken
In Utrecht worden verbindingen snel gelegd. Daar kunnen we ons voordeel mee doen. Denk aan het gezamenlijk vergroten van bereik van een project of initiatief dat on brand is, of aan een evenement dat al bereik heeft, maar wel denk- en doekracht kan gebruiken om beter aan te sluiten bij het profiel van Utrecht.
Wil je meer weten over het merk Utrecht en wat jouw organisatie of project eraan heeft? Het Utrecht Brand Team hoort graag van je en denkt graag met je mee: brandteam@utrechtmarketing.nl
De leden van het Brand Team:
Centrummanagement Utrecht | Jeroen Roose-van Leijden | Centrummanager |
FC Utrecht | Jerryl Smeenk | Manager Marketing & Communicatie |
Gemeente Utrecht | Ank Hendriks | Strateeg Citymarketing |
Jaarbeurs Utrecht | Esther Driessen | Hoofd Corporate Communicatie |
ROC Midden-Nederland | Joost Heeroma | Woordvoerder |
HKU | Corine van Impelen | Directeur Communicatie en HR |
Utrecht Marketing | Ariane Hofmeester | Senior Brand Manager |
Universiteit Utrecht | Marlou Schreurs | Senior Adviseur Strategie & Communicatie |
ROM | Rob van Beek | Manager Marketing & Communicatie |
Stichting Utrecht Science Park | Jasper van Aalst | Marketing Communication Manager |
Stadsschouwburg Utrecht | Barbara Lindenbergh | Interim Hoofd Marketing, Communicatie & Verkoop | Hoofd Development |