Kies een berichttype
Filter nieuws op
Het Universiteitsmuseum Utrecht – UMU is sinds september weer open. Ruim 35.000 mensen hebben sindsdien al een kijkje
Met theater, muziek, dans, film en meer laat de Culturele Zondag Beating Heart 7 april zien dat kunst
Ingrid van der Chijs, Maartje Schlebusch, Tom Heintjes en Rinda den Besten zijn toegetreden tot de Raad van
Sten van Steenbergen is Hoofd Marketing en Ticketing van De Helling. In zijn rol is hij zowel verantwoordelijk
De eerste Culturele Zondag van dit jaar staat 18 februari in het teken van thuis. Artiesten en kunstenaars
NL2025 lanceert 11 januari samen met meer dan 70 mede-initiatiefnemers, waaronder Utrecht Marketing, een nieuwe editie van Namens
Utrecht Marketing & de commissie PACT Publieksbereik organiseren een Culturele Speeddate Sessie op woensdag 27 september tussen 10:00 en
Twee dagen lang viert Utrecht met het UITfeest de start van het nieuwe culturele seizoen. Op 9 en
Gezocht een nieuwe voorzitter voor de Raad van Toezicht van Utrecht Marketing. De leden van de Raad van