Het Merk Team

Het Utrecht Merk Team is een dynamisch netwerk van marketeers en beleidsmaker uit diverse sectoren. Met één gedeelde liefde: Utrecht.

De identiteit van Utrecht heeft ambassadeurs nodig. Om het merk voortdurend te versterken en breed uit te dragen. De motor hierachter is het Merk Team. Dat als coalitievormer slimme verbindingen legt tussen inspirerende mensen, bedrijven en partijen. Zo brengen de teamleden het merk Utrecht overal tot leven (‘living the brand’). En vertellen ze als ambassadeurs zelf het verhaal van het merk aan nieuwe groepen of organisaties – die het op hun beurt ook weer doorvertellen.

Voor meer informatie neem contact op met: brandteam@utrechtmarketing.nl

De leden van het Merk Team:

  • Nicoline Meijer; ROC Midden Nederland
  • Margriet van Kraats; TivoliVredenburg
  • Johan Gijsen; Le Guess Who?
  • Manou Nonnekes; Samenwerkende Utrechtse musea
  • Tess Beekman; Jonge Honden
  • Marlou Heijnen; Gemeente Utrecht
  • Anka Konings; Gemeente Utrecht
  • Paul-Peter Fransen; Rabobank Utrecht
  • Ingmar Creutzburg; Utrecht Marketing
  • Max Trienekens; Utrecht Marketing
  • Jeroen Roose – van Leijden; Centrum Management Utrecht
  • Paul Wilke; Creative Connection
  • Doron Verstraelen; Economic Board Utrecht
  • Linda Aarsman; Jaarbeurs Utrecht
  • Brechje Manschot; Utrecht Science Park