In de Utrecht Marketing Kennis Update geven we de actuele status weer van belangrijke kernindicatoren uit de bezoekerseconomie van de stad Utrecht, aangevuld met eigen analyses en relevante inzichten uit nationaal en internationaal onderzoek. 

De editie van januari staat boordevol informatie, onder andere over de onderzoeksplannen van Utrecht Marketing in 2022, waaronder een merk- en imago onderzoek over Utrecht. Ook wordt er teruggeblikt op ontwikkelingen van het verblijfsbezoek en bezettingsgraden in Utrecht. 

Tot slot is er aandacht voor belangrijke demografische trends per wijk en per leeftijdsgroep.  

Onderwerpen 

  •            UM Onderzoeksagenda 2022
  •            Demografische trends in Utrecht
  •            Pilot – NVP Verplaatsingspanel
  •            Verblijfsbezoek en bezettingsgraden in Utrecht 2021
  •            Merkonderzoek
  •            Update: onderzoek & workshops (Leefstijlvinder Natuur, CM Digital Talk, Culturele Doelgroepenmodel, Staat van bestemming Nederland)

Bekijk de Utrecht Marketing Kennis Update hier. Het is ook mogelijk de update standaard per mail te ontvangen. Aanmelden is zo gebeurd