Kies een berichttype
Filter nieuws op
Sten van Steenbergen is Hoofd Marketing en Ticketing van De Helling. In zijn rol is hij zowel verantwoordelijk
De eerste Culturele Zondag van dit jaar staat 18 februari in het teken van thuis. Artiesten en kunstenaars
NL2025 lanceert 11 januari samen met meer dan 70 mede-initiatiefnemers, waaronder Utrecht Marketing, een nieuwe editie van Namens
Utrecht Marketing & de commissie PACT Publieksbereik organiseren een Culturele Speeddate Sessie op woensdag 27 september tussen 10:00 en
Twee dagen lang viert Utrecht met het UITfeest de start van het nieuwe culturele seizoen. Op 9 en
Gezocht een nieuwe voorzitter voor de Raad van Toezicht van Utrecht Marketing. De leden van de Raad van
Culturele Zondagen presenteert zondag een programma vol jong talent. Ambitieuze talentvolle jonge makers trakteren het publiek op klassiek,
Donderdag opent Het Utrechts Archief in aanwezigheid van wethouder Dennis de Vries de expositie ‘In de steigers’, een
Utrecht Marketing wil de culturele instellingen ondersteunen in het bepalen van de eerstvolgende stappen op het gebied van