Als verbindende partij bouwt Utrecht Marketing aan haar partnernetwerk in de stad. Onze specialisten en (merk)strategen staan deze organisaties met raad en daad bij in hun projecten.

Als citymarketingorganisatie bieden we vooral praktisch en strategisch advies. Bijvoorbeeld over de branding, marketing en aankleding van een evenement. Daarover denken we graag al in een vroeg stadium mee, zodat we vanuit de Utrechtse merkwaarden kunnen inspireren en adviseren. Dat stelt ons ook in staat om te helpen bij een goede balans in de stad tussen leefklimaat, vrijetijdsklimaat en ondernemersklimaat.

Vanuit onze rol als spin in het web organiseren wij regelmatig bijeenkomsten voor partners en delen we marketingkennis met ons netwerk.


Prinses Máxima Centrum als kroon op Utrecht

Op 5 juni 2018 is het Prinses Máxima Centrum geopend door haar naamgever, koningin Máxima. Door de unieke combinatie van zorg en onderzoek wil dit centrum kinderen met kanker genezen. Utrecht Marketing is heel trots dat zo’n baanbrekend en innovatief centrum zich in Utrecht vestigt.